Honegem - Erpe-Mere
Natuurpunt Erpe-Mere

Natuurpunt Erpe-Mere is actief in Erpe-Mere. Een team van gedreven vrijwilligers maakt daar werk van meer en betere natuur. Wil je graag meewerken? Heb je iets te melden? Laat het ons weten.

E-mail: [email protected]

Facebook: facebook.com/NatuurpuntErpeMere

Je kunt inschrijven op onze nieuwsbrief (of bekijk eerst enkele voorbeelden)

Bekijk enkele foto's van onze activiteiten of zie het beheerteam in actie!

Steun ons!

Koop iets in onze webshop of stort je vrije bijdrage op BE56 2930 2120 7588 met vermelding van “Gift 6123 Honegem” of "Gift 6700 Ratmolen". Je kan Honegem ook online steunen. Voor elke gift van 40 euro of meer ontvang je een fiscaal attest. Lees hier wat jouw belastingvoordeel is.

Ons steunen zonder iets extra uit te geven? Dat kan! Via onze trooperpagina: www.trooper.be/natuurpunt-erpe-mere

Word lid

Is natuur in de buurt ook voor jou erg belangrijk? Word lid van de grootste natuurfamilie van Vlaanderen.

• Bescherm de natuur
  • Ontvang de Fiets- en Wandelgids
  • Krijg korting bij onze partners

www.natuurpunt.be/wordlid