Landal GreenParks

Landal GreenParks, dat zijn ruim 110 bungalowparken in 9 landen midden in de natuur. Vier daarvan liggen in België. Het onderscheidt zich door het open en natuurlijke karakter van de parken. Rust, ruimte en natuur zijn de belangrijkste redenen voor gasten om Landal GreenParks te kiezen.

Jouw ledenvoordeel

Wil je er ook voordelig tussenuit en genieten van de mooiste bestemmingen middenin de natuur?
Boek dan nu je vakantie bij Landal GreenParks. Je hebt de keuze uit ruim 110 vakantieparken in tien landen.

Speciaal als lid van Natuurpunt ontvang je tot €50,- extra korting* op de actuele. Bij iedere boeking planten de vrijwilligers van Natuurpunt een nieuwe boom en draagt jouw vakantie bij aan behoud van de natuur.

Log in of registreer je als lid om van jouw korting gebruik te maken

Nog geen lid?

Word lid en geniet van dit ledenvoordeel

Bekijk alle ledenvoordelen van Natuurpunt

Geniet van een voordelig verblijf bij Landal GreenParks

Landal GreenParks voelt zich nauw verbonden met de naaste omgeving en maakt zich sterk voor de natuur, samen met Natuurpunt.

Het hoeft dan ook niet te verbazen dat Landal GreenParks de winnaar is van de Sustainable Brand Index in de categorie Travel en Leisure. Landal mag zich al vier jaar lang het meest duurzame reismerk van Nederland noemen op grond van onafhankelijk consumentenonderzoek. De Sustainable Brand Index is een internationaal onafhankelijk onderzoek waarbij consumenten worden geïnterviewd over duurzaamheid en de communicatie van consumentenmerken. De Sustainable Brand Index wordt jaarlijks uitgevoerd in Zweden, Noorwegen, Denemarken, Finland en sinds vorig jaar ook in Nederland en bestaat uit een rangorde en een diepteonderzoeksrapportage.

Word ook partner

Werk samen met Natuurpunt een actie uit voor de natuur.

Word nu ook partner