Lees Natuur.

Icoon_Groot - Cadeau

Download jouw Natuur.

Als lid van Natuurpunt ontvang je 4x per jaar gratis ons ledenmagazine.

Download hier Natuur. Lente 2024

Ontvang je ons tijdschrift liever digitaal dan via de post? Laat het weten via [email protected]

Wil je wat meer te weten komen over de natuur in Vlaanderen? Dan is Natuur. zeker iets voor jou. Het tijdschrift laat je kennismaken met de mooiste Vlaamse natuurgebieden en de leukste dieren en planten. Elke editie kan je zelf op ontdekkingstocht in een natuurgebied met de gratis bijgevoegde wandelkaart. Je krijgt ook handige tips om je kinderen bij de natuur te betrekken en om zelf je tuin natuurvriendelijk in te richten.

Natuur. is het tijdschrift voor de leden van Natuurpunt. Wanneer je lid bent, valt het blad automatisch elk seizoen in je brievenbus. Maak je dus snel lid en geniet van de vele voordelen.

Cover Natuur. magazine 2024-1 Lente
NP