Algemene voorwaarden Natuurpunt Reizen

Disclaimer

Natuurpunt vzw is geen reisorganisator en geen reisbemiddelaar. De vereniging wil haar leden de kans bieden samen op reis te gaan, onder begeleiding van een team van Natuurpuntbegeleiders. Om dit mogelijk te maken, werkt Natuurpunt samen met verschillende reisorganisatoren uit binnen- en buitenland, wiens reisprogramma’s en filosofie aansluiten bij de missie en de visie van Natuurpunt. Het zijn reizen van deze reisorganisatoren die u op deze pagina’s terugvindt. Deze reizen worden enkel door Natuurpunt mee onder de aandacht van haar leden gebracht. Wenst u deze reizen te boeken, dan dient u zich te wenden tot (de website van) de betrokken reisorganisator. De reisvoorwaarden van de reisorganisator beheersen de uitvoering van het reiscontract. Natuurpunt komt niet tussen in de contractsluiting en draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de uitvoering van het reiscontract.