Promostand, promotent, pijlen

Uitleenbaar promomateriaal vanuit het Natuurpuntsecretariaat

Bij een groter evenement, een infostand op een beurs of een andere pubbliekstrekker is een sterkte dat de deelnemers de weg naar je evenment vinden. Hiertoe werden een aantal artikels ontwikkeld die je gratis kan ontlenen. Let wel, bij schade of niet (volledig) terugbrengen worden de artikelen aangerekend.

Kleurige pijlen voor een tijdelijke fiets- of wandelroute

Je kent ze wel, van die kleurige pijlen met een inkeping voor een elastiek. Verkrijgbaar in 4 kleuren, per 50 st (maximum is 200 in één kleur).
Te ontlenen via een berichtje aan je verenigingscoach.

Grote dibond-pijlen voor organisatie evenement

30 op 60 cm. Grote pijlen die de richting wijzen naar toiletten, parking, bonnen, EHBO, fietsenstalling,...

Promotent

Een handige partytent van 3 op 3 meter, met drie (afneembare) wanden met een mooie kleurenprint op.

Promostand

Via deze stand kan je op happenings mensen aanspreken of warm maken voor het vrijwilligerswerk bij Natuurpunt. Er is ruimte voorzien waar je met velcrostrips eigen infomateriaal kan bevestigen en/of vacatures, net zoals in een interim-kantoor.

Icoon - Wist je dat

Vragen?

Neem contact op met je Verenigingscoach.