Optiekpartners Natuurpunt

Natuurpunt biedt je als lid de mogelijkheid om optische producten aan te kopen met een ledenkorting. Je kan hiervoor terecht in de online Natuurpunt Winkel of bij onze optiekpartners verspreid over gans Vlaanderen.

Bij deze partners krijg je een ledenvoordeel

Natuurpunt Winkel

Je vindt hier de beste verrekijkers, telescopen en accessoires, verdeeld over een ruim assortiment van verschillende merken. Natuurpunt leden genieten van 10% korting. Met je aankoop steun je de bescherming van vogels en natuur.

Hou bij verrekijkers van de merken Swarovski, Leica, Kite, Zeiss, Bynnex, Meopta en Pentax rekening met een levertijd van maximaal 1 week voor bestellingen binnen Vlaanderen.

In de Natuurpunt bezoekerscentra in Kiewit en Ekeren kan je terecht voor een selectie optische producten die je ter plaatse kan uittesten en aankopen.

Natuurpunt Winkel

A.S Adventure winkels

Hier vind je een ruim assortiment op maat van je levensstijl en krijg je professioneel advies van degelijk opgeleide verkoopsmedewerkers.

Natuurpunt leden genieten van 7% korting op de beste verrekijkers, telescopen en accessoires. Met je aankoop steun je Natuurpunt en de bescherming van de natuur.

A.S Adventure winkels

Sights of Nature

Brigitte en Georges heten je welkom en presenteren de grote optiekmerken in een mooi kader. Je vindt hun speciaalzaak in verrekijkers, telescopen en microscopen in Jabbeke.

Je kan er terecht voor rechtstreekse observatie vanuit de winkel in een vogelrijke tuin.

De herstelling van alle merken, nieuwe en oude verrekijkers en telescopen, gebeurt in eigen atelier.

Natuurpunt leden genieten van 10% korting. Met je aankoop steun je de bescherming van vogels en natuur samen met Natuurpunt.

Sights of Nature

Optiek Porteman

Ogen Spreken, Wij Luisteren

Bij Optiek Porteman in Ieper geniet je van het totaalpakket: een professionele dienstverlening, eerlijk advies, vrije keuze tussen grote merken, service na verkoop, ... in een gezellige sfeer.

Je kan er terecht voor alle grote merken met een ruime keuze aan verrekijkers en telescopen.

Optiek Porteman

Jeugdbond voor Natuur en Milieu

JNM, de Jeugdbond voor Natuur en Milieu, is de jeugdbeweging voor iedereen die zich goed voelt in de natuur en zijn schouders niet ophaalt voor het milieu.
In de JNM winkel kan je terecht voor een ruime keuze aan optiek zoals verrekijkers, loepjes en telescopen.

Natuurpunt leden genieten van 10% korting op verrekijkers en telescopen.

Jnm winkel

Natuurkijkers.be

Natuurkijkers.be is de speciaalzaak in Oudenaarde voor optische instrumenten zoals verrekijkers, sterrenkijkers, spotting scopes of telescopen en microscopen. Dit voor elk budget en elke leeftijd!

Dankzij hun uitgebreid assortiment kan je verschillende modellen ter plaatse vergelijken en uitgebreid testen in het vlakbij gelegen stadspark. Zo vindt u gegarandeerd de beste kijker naargelang je wensen.

Ze geven je graag advies en bieden kwalitatieve producten aan concurrentiële prijzen aan. Ze verzorgen ook een prima dienst na verkoop.

Bij Natuurkijkers.be is iedereen van harte welkom: de natuurlief- en bootliefhebber, de wandelaar, de reiziger, de vogelkijker, de bioloog, verenigingen, overheidsdiensten,.. en zoveel meer!

Natuurpunt leden krijgen bovenop de concurrentiële nettoprijzen een waardebon voor een aankoop bij de Natuurpunt webshop.

Natuurlijkers

Word ook partner

Werk samen met Natuurpunt een actie uit voor de natuur.

Word nu ook partner