Natuurpunt Kanaalregio - Bos van Aa

Natuurpunt Kanaalregio - Bos van Aa is actief in Kapelle-op-den-Bos, Nieuwenrode, Ramsdonk en Zemst-Laar.

Natuur en mens alle kansen geven, daar is het ons om te doen. Deze website helpt ons daarbij. Evenals onze tweemaandelijkse digitale Nieuwsbrief en onze regelmatige Nieuwsflitsen waarop je je gratis en vrijblijvend kunt abonneren. Zo hou je de vinger aan onze pols en kun je onze hartslag sneller laten gaan als je dat nodig vindt. Voel je hier altijd meer dan welkom: of je gewoon wat informatie zoekt, onze activiteitenkalender wil raadplegen, een verslag wil nalezen of wil meewerken met de andere vrijwilligers die dat nu al doen: we zijn 24 uur per dag open.

Maar ook menselijk contact blijft mogelijk en zelfs noodzakelijk. Je vindt de persoonlijke gegevens terug van verschillende bestuursleden die je kan contacteren als je dat nodig vindt. Bereikbaarheid is een belangrijk gegeven in de uitbouw van een warme vereniging als die van Natuurpunt.

Wil je graag meewerken? Heb je iets te melden? Laat het ons weten via [email protected]