geelgors_wimdirckx-Kasterlee
Wim Dirckx

Natuurpunt Kasterlee

Natuurpunt Kasterlee is actief in Kasterlee, Lichtaart en Tielen. Een team van gedreven vrijwilligers maakt daar werk van meer en betere natuur. Wil je graag meewerken? Heb je iets te melden? Laat het ons weten.

Waarnemingen

Wat is er de voorbije dagen, weken, jaren gezien in de Kastelse natuur? Je vindt het op:

waarnemingen.be

Inschrijven op de lokale nieuwsbrief

Indien je op de hoogte wilt blijven van de activiteiten die ingericht worden door Natuurpunt Kasterlee, dan kun je je hier inschrijven: inschrijving nieuwsbrief Natuurpunt Kasterlee. Niet vergeten om de mail die aangemaakt wordt ook effectief te versturen. Op deze manier ben je als eerste geïnformeerd van zodra we opnieuw activiteiten kunnen organiseren.

Digitale Haaklewie - exclusief voor de leden van Natuurpunt Kasterlee

In het digitale tijdperk waarin we leven konden we niet achterblijven met het aanbieden van een digitale versie van de vertrouwde Haaklewie. Het is bovendien goed voor de natuur want zo sneuvelen er minder bomen.

We laten onze leden van de NP afdeling van Kasterlee vrij in de keuze tussen digitaal of geprint. Ga je voor digitaal (in plaats van de geprinte versie), dan volstaat het om te klikken op volgende link en de mail die daardoor aangemaakt wordt ook effectief te verzenden: Digitale Haaklewie.
Opgelet: deze keuze is op dit moment ENKEL mogelijk voor de leden van NP Kasterlee.