Natuur.huis Galgeschoor

Infobalie
Icoon - Wandeling met gids
Geleide wandeling boeken

Een droge en moddervrije kennismaking met onze schorren Galgeschoor en Groot Buitenschoor. Met aandacht voor de natuurwaarden van brakwaterschorren en het Schelde-estuarium.

maandag: Gesloten
dinsdag: Gesloten
woensdag: Gesloten
donderdag: Gesloten
vrijdag: Gesloten
zaterdag: Gesloten
zondag: Elke eerste zondag van de maand
Het schorrenhuis is bij wandelingen die vertrekken aan het e-paviljoen, open vanaf een half uur voor het vertrek. Ook na de wandeling kan u nog een kijkje nemen. Voor de juiste openingsuren: zie www.scheldeschorren.be.

Scheldelaan 600 e-paviljoen tov ingang 6 van BASF 2040 Antwerpen België
Zien en doen

Vaste activiteiten

Elke eerste zondag van de maand organiseert de schorrenwerkengroep een begeleide wandeling in het Galgeschoor of op het Groot Buitenschoor. Het schorrenhuis is bij wandelingen die vertrekken aan het e-paviljoen, open vanaf een half uur voor het vertrek voor een droge en moddervrije kennismaking met onze schorren. Ook na de wandeling kan je nog een kijkje nemen. Voor de meest up-to-date informatie over wandelingen en de openingsuren van het schorrenhuis: zie www.scheldeschorren.be

Leuk voor de kinderen

Prutprutsen met professor Prutprutser; een leerrijke ontdekkingstocht naar de kleine beestjes in het slik.

Zin in een geleide wandeling?

Bezoek het natuurgebied Galgeschoor en Groot Buitenschoor met een gids en kom alles te weten over de mooie natuur en de dieren die er leven. Ook voor groepen! Maak een afspraak :