11x A.S.Adventure routes

Icon
Icoon - Vrijwilligers - Helpende handen

Partners in avontuur

A.S.Adventure en Natuurpunt werken samen aan meer natuur in eigen land. Maak kennis met de natuur dicht bij op deze 110 wandelroutes door de mooiste natuurgebieden van Vlaanderen. Hier ontdek je hoe betoverend mooi onze natuur kan zijn. En kom je misschien oog in oog te staan met enkele fantastische soorten zoals de ijsvogel, de ree of de knuffelbare gallowayrunderen die mee de natuur beheren.

Provincie Limburg

Das - Wim Dirckx
Wim Dirckx

Altenbroek is ideaal om uren rustig te wandelen. In het afwisselende landschap kan je op zoek gaan naar dassen, everzwijnen, wijngaardslakken en zo veel meer.
A.S.Adventure-route: 4.1 km

Provincie Oost-Vlaanderen

Icon
Icoon - Wandeling met gids

Jouw voordeel bij A.S.Adventure

7% korting voor Natuurpuntleden bij A.S.Adventure

In de Belgische A.S.Adventure-winkels krijgen leden van Natuurpunt 7% permanente korting op producten uit het gamma Trekking (exclusief ski-kledij en accessoires), Travel en Camping, fietskledij en fietsaccessoires.  Je geniet van de korting op vertoon van Natuurpuntlidkaart en (gratis) Explore More lidkaart A.S.Adventure.

De korting is niet geldig op GoPro, GPS’en en boeken met uitzondering van de boeken voorzien van het label “Aanbevolen door Natuurpunt”. Deze korting is niet cumuleerbaar met andere promoties of kortingen.

Ook genieten?

Wil je ook van dit voordeel genieten, maar ben je nog geen lid van Natuurpunt? Sluit je snel aan bij de grootste natuurfamilie van Vlaanderen!

Ja, ik word lid!