Natuurfocus

Natuurfocus is het toonaangevende tijdschrift over natuurstudie en -beheer in Vlaanderen. Een driemaandelijks tijdschrift voor iedereen met een bijzondere interesse voor natuur, natuurbehoud en wetenschap. Een breed samengestelde redactie bewaakt de inhoud. Natuurpunt Studie verzorgt de uitgave en werkt daarvoor samen met gerespecteerde instellingen en verenigingen zoals INBO, Plantentuin Meise, KBIN, Regionale Landschappen, Inverde en Vlaamse provincies.

Waarom abonneren?

• Wetenschappelijk onderbouwde artikels, vlot leesbaar geschreven
  • De brug tussen onderzoek naar natuur en toepassing op het terrein
  • Slechts 15 euro voor een jaarabonnement voor leden van Natuurpunt. Niet-leden betalen 21 euro.

Natuurfocus Symposium

We kunnen er niet meer omheen, ecologisch herstel is een must. Met het NATUURFOCUS symposium op vrijdag 8 december 2023 willen we ecologisch herstel breed onderzoeken, zowel met de praktijk binnen als buiten de natuurgebieden. Met veel aandacht voor de ervaringen uit projecten, de samenwerking, de succesfactoren en de noodzakelijke wetenschappelijke kennis.

Meer info: www.natuurpunt.be/focussymposium