Magazine Zoogdier

Zoogdier is het populair-wetenschappelijk tijdschrift dat je op de hoogte houdt van de zoogdierenwereld in de Lage Landen en daarbuiten. Zoogdier is een gezamenlijke uitgave van de Natuurpunt Zoogdierenwerkgroep en de Nederlandse Zoogdiervereniging.

Neem een abonnement

Als lid van Natuurpunt kan je je abonneren op Zoogdier voor 15 euro per jaar. Daarbij kan je ook een abonnement nemen op Natuur.focus (15 euro per jaar) en/of Natuur.oriolus (14 euro per jaar). Voor een jaarabonnement op Zoogdier, Natuur.focus en Natuur.oriolus samen, betaal je maar 40 euro.

• Jaarbonnement op Zoogdier: 15 euro
  • Jaarabonnement op Zoogdier en Natuur.focus: 30 euro
  • Jaarabonnement op Zoogdier en Natuur.oriolus: 29 euro
  • Jaarabonnement op Zoogdier, Natuur.focus en Natuur.oriolus: 40 euro

Zo vraag je een abonnement aan

• Nog geen lid van Natuurpunt? Klik dan hier en word snel lid, want de tijdschriften zijn enkel voor onze leden.
  • Ben je lid van Natuurpunt en ben je gedomicilieerd? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met de vermelding van je lidnummer en de tijdschriften die je wilt (Zoogdier en/of Natuurfocus en/of Natuur.oriolus).
  • Ben je lid van Natuurpunt zonder domiciliëring? Stort dan het juiste bedrag op rekeningnummer 230-0044233-21 (IBAN: BE17 2300 0442 3321, BIC: GEBABEBB) met vermelding van je lidnummer en de tijdschriften die je wilt (Zoogdier en/of Natuurfocus en/of Natuur.oriolus).

Tot wanneer geldt mijn abonnement?

Komt je overschrijving toe voor 1 oktober, dan geldt je abonnement voor het lopende jaar en krijg je de reeds verschenen nummers van het lopende jaar ook toegestuurd.

Komt je overschrijving toe na 1 oktober, dan geldt je abonnement voor het daar daaropvolgende jaar. Je ontvangt de vier nummers van het daaropvolgende jaar en afhankelijk van het moment van overschrijven ontvang je ook het laatste nummer van het lopende jaar.

Cover magazine Zoogdier
Zoogdier
Icon
Icoon_Groot - Vergrootglas

We zijn altijd op zoek naar leuke artikels voor de volgende nummers. Heb je een bijzondere waarneming gedaan of een interessant zoogdieronderzoek? Laat het weten aan de redactie.

Haas - Shutterstock
NP
Icon
Icoon - Egel

Leer Wild Spotten in onze natuur

Gratis online cursus wild spotten
NP

Er valt in België heel wat prachtige natuur te spotten, zoals te zien was in de reeks en de film Onze Natuur. Je hoeft maar goed te kijken en te luisteren. En hoe meer je over de soorten en hun verstopplaatsen weet, hoe boeiender je zoektocht wordt. Start met de gratis online cursus en kom meer te weten over wilde natuur in Vlaanderen. Je ontvangt 1 les per week waarbij onze Natuurpunt-experts je de beste zoektips geven om wilde soorten te spotten.

Schrijf in voor de gratis online cursus