Dille & Kamille

Wie is deze partner en wat doet hij?

In de elf winkels van Dille & Kamille vind je van alles voor huis, tuin en keuken. Onmisbare basics en pure hebbedingen, om jezelf te verwennen en om cadeau te doen. Natuurlijke materialen als hout, glas, aardewerk, linnen en katoen vormen de basis van het ruime assortiment. Leven in harmonie met de omgeving is voor Dille & Kamille vanzelfsprekend. “Ons streven is om zoveel mogelijk te handelen met respect en zorg voor het milieu. Niet omdat dit tegenwoordig prettig in de mond ligt, maar omdat we daarin geloven.”  Het inrichten van de winkels gebeurt zo veel mogelijk volgens ecologische principes: met natuurgips en natuurlijke isolatie, ecologische verf en spaarlampen. Voor het onderhoud worden er natuurlijke zepen en oliën gebruikt.

Wat doen we samen?

Onze samenwerking loopt al sinds 2008. Samen hebben we een ledenwerfcampagne uitgewerkt waarbij Dille & Kamille een cadeaubon van € 10 schenkt aan iedereen die lid wordt van Natuurpunt! In hun winkels liggen daarvoor briefkaarten klaar die de klanten kunnen invullen en gratis kunnen opsturen. De Dille & Kamille-cadeaubon wordt door Natuurpunt samen met het welkomstpakket aan nieuwe leden bezorgd. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere acties en enkel geldig voor nieuwe leden.

Welke meerwaarde levert deze samenwerking op voor Natuurpunt?

Met de steun van Dille & Kamille kan Natuurpunt een pak nieuwe leden werven en ook iets extra bieden. Op die manier versterkt de winkelketen onze vereniging.

Hoe kan je dit initiatief ondersteunen?

Ken je mensen die lid willen worden? Of wil je 10% korting op het ruime assortiment? Ga dan eens langs bij Dille & Kamille. Of neem een kijkje op https://www.dille-kamille.be/nl/natuurpunt/. Nieuwe leden via Dille & Kamille krijgen namelijk nog een extra cadeaubon.

Het assortiment en de winkelpunten ontdek je op www.dille-kamille.be

Wil je door Dille & Kamille op de hoogte worden gehouden van nieuw binnengekomen artikelen, van acties en ander Dille & Kamille-nieuws? Geef je dan op voor hun nieuwsbrief: je ontvangt per e-mail nieuws en informatie.
Inschrijven kan via:

Word ook partner

Werk samen met Natuurpunt een actie uit voor de natuur.

Word nu ook partner