Bescherm de vogels. Word lid van Natuurpunt.

Vogels hebben naast je tuin ook een veilige thuis nodig. Natuurpunt beschermt en beheert meer dan 500 natuurgebieden in Vlaanderen. Deze natuurgebieden zijn een toevluchtsoord voor vogels en andere dieren. Meer dan 45.000 vrijwilligers steken elke dag de handen uit de mouwen om deze natuur te beschermen. Zodat jij ervan kan genieten.

Voor slechts 38 euro ben je lid van de grootste natuurvereniging in Vlaanderen. Als nieuw lid ontvang je een welkomstpakket met:

• Onze Fiets- en Wandelgids: met wandelingen en fietsroutes in de mooiste natuurgebieden van Vlaanderen
  • Natuur. : elk seizoen ons ledenmagazine boordevol informatie over de natuur in Vlaanderen
  • De prachtige vintage vogelposter
  • Vele kortingen: in onze webshop en bij onze partners

>> Ja, ik word nu lid <<

Bescherm de vogels. Word lid van Natuurpunt.
Natuurpunt
Getuigenis Sandra

Lid aan het woord

Ik ben lid geworden door een man die ik tegenkwam tijdens mijn dagelijkse wandeling. Hij was foto’s aan het nemen van vogels in de velden. Hij had me toen een zeer interessante uitleg gegeven over de vogels, maar ook over hoe slecht dat het met hen gaat. De man bleek een vrijwilliger van Natuurpunt te zijn. Toen ik thuiskwam, ben ik direct lid geworden. Ik heb veel respect voor iedereen die zich inzet voor het welzijn van de natuur en dieren. Bedankt Natuurpunt!

Sandra, lid van Natuurpunt
Getuigenis Tom

Lid aan het woord

Onze natuur staat meer en meer onder druk. Ik ben lid geworden van Natuurpunt om een organisatie te steunen die voor de natuur echt een verschil maakt en druk kan uitoefenen op het politiek beleid. Zelf neem ik ook graag deel aan de activiteiten in mijn buurt, georganiseerd door mijn Natuurpunt-afdeling. Een win-win. Ik help de natuur te beschermen én ik kan meer van de natuur genieten.

Tom, lid van Natuurpunt
Getuigenis Jozefien

Lid aan het woord

Ik vind het belangrijk om de natuur te beschermen. In Vlaanderen zijn er al zoveel bossen verdwenen en er zijn diersoorten waarvan hun habitat verdwijnt, dat het behoud hiervan zeer belangrijk is. Als lid draag ik mijn steentje bij aan de bescherming van de natuur. Ik vind het ook fijn dat ik via mijn lidmaatschap meer over de natuur leer en dat ik op de hoogte word gehouden over wat Natuurpunt doet.

Jozefien, lid van Natuurpunt