Word lid van Natuurpunt

Natuurpunt wil meer en betere natuur in de Antwerpse regio. Natuur waarvan ook jij kan genieten. Want de natuur is niet alleen goed voor de dieren en planten, het geeft je welzijn ook een boost. Je kan er zo veel mooie momenten beleven: alleen of samen met je vrienden en familie.

Om meer toegankelijke natuur te kunnen realiseren, hebben we je steun nodig. Word nu lid en zorg mee voor meer natuur voor iedereen. Dus ook voor jou.

Je bent lid voor slechts 38 euro. Jouw steun maakt écht het verschil!

> JA, IK WORD NU LID <

Vele ledenvoordelen

Als nieuw lid krijg je een welkomstpakket met:

• Een mooie vintage vogelposter
  • Een exclusieve Fiets- & Wandelgids met wandel- en fietsroutes in de mooiste natuurgebieden van Vlaanderen
  • Het ledenmagazine Natuur. boordevol informatie over de natuur in Vlaanderen (4x per jaar)
  • Vele kortingen: in onze webshop en bij onze partners (Dille & Kamille, A.S.Adventure, Landal GreenParks...)
Als nieuw lid krijg je een welkomstpakket als dank
Natuurpunt

Als je nu lid wordt, krijg je twee wandelgidsen in plaats van één. Je ontvangt de EXTRA Antwerpse wandelgids met 6 verrassende wandelingen in Antwerpen. Dubbel zoveel wandelplezier verzekerd!

Dit is een tijdelijke actie, dus wees er snel bij.