SNUIT?

Snuit gooit kinderen en hun grote mensen de deur uit.
Naar buiten, om natuur te beleven.

Snuitmanifest
Snuit

Natuurbeleving is goed voor kinderen. Spelen in de natuur is bewegen, grenzen verleggen en je fantasie gebruiken. Het stimuleert zowel de motorische als cognitieve ontwikkeling. Bovendien groeien kinderen die spelen in de natuur, op tot mensen die de natuur waarderen. Ze zijn meer geneigd om zich ervoor in te zetten.

Daarom zet Natuurpunt in op kinderen en gezinnen.

Daarom is er Snuit.

illustratie hart

SNUIT VOLGEN

* Wil je als eerste op de hoogte blijven van het aanbod? Schrijf je in op de nieuwsbrief.

* Laat je je graag inspireren op social media? Volg op Instagram en YouTube. En deel je eigen buitenavonturen met de hashtag #snuit.

* Ben je een rasechte Snuiter en deel je graag je eigen tips, activiteiten en ervaring? Word lid van onze Facebookgroep.

SNUIT EN NATUURPUNT

Natuurpunt bezit meer dan 100 hectare avontuurlijke speelnatuur en Natuurpunt vrijwilligers organiseren topactiviteiten voor kinderen en gezinnen in heel Vlaanderen. Met Snuit wordt dat aanbod alleen maar groter. Als huismerk beoogt Snuit een nieuw en jong publiek en nieuwe partners en samenwerkingen.

* Werk mee aan meer natuur én natuurbeleving voor jong en oud en word lid.

* Laat kinderen proeven van natuur bij één van onze Natuurpuntgroepen en word vrijwilliger

* Zie je kansen voor samenwerking? Mail naar [email protected].

illustratie hart voor natuurpunt
illustratie hart voor winkel

SNUIT WINKEL

Surf naar de Snuitpagina op de Natuurpuntwinkel voor extra buitenpret.

SNUIT CONTACT

Wil je ons bereiken? Als we niet buiten spelen, staan we voor je klaar.

Mail naar [email protected] en stel je vraag!

illustratie contact