groepsfoto
Natuurpunt Asse

Natuurpunt Asse is actief in Asse en deelgemeenten. Onze afdeling telt meer dan 400 leden en wordt volledig gedragen door vrijwillige medewerkers. De bestuursleden en de beheerders van onze afdeling zetten zich, samen met een team van gedreven vrijwilligers, in voor meer en betere natuur in Asse.

Wij beheren meer dan 20 gebieden, verspreid over de gemeente.
Voor de verdere uitbouw en beheer van deze natuurgebied zijn we steeds op zoek naar personen die zich willen engageren om samen met de beheerders en andere vrijwilligers aan de slag te gaan. De beheerders maken je wegwijs in het beheerplan, bekijken samen met de vrijwilligers welke taken er kunnen uitgevoerd worden, maar geven ook de mogelijkheid om zelfstandig aan de slag te gaan.
Ben je een echte natuurliefhebber, steek je graag de handen uit de mouwen of wil je graag je kennissenkring verruimen en aansluiten bij het beheerteam, laat dan zeker iets weten via [email protected].

Je kan ons ook financieel steunen door een storting op rekeningnummer BE56 2930 2120 7588 met vermelding van het Projectnummer 3916 van Natuurpunt Asse. Voor stortingen vanaf 40 €, krijgt je een fiscaal attest.