Alledaags is ook bijzonder

Roodborst
Natuurpunt Zemst
Nog 21 plaatsen beschikbaar

Het roodborstje, de boterbloem, de wesp, de varen, de mol of de braamstruik. Zo alledaags en veelvoorkomend dat iedereen ze kent en herkent. Maar wat weet je echt over dieren en planten die je zowat dagelijks om je heen ziet? Wist je dat bij het roodborstje zowel het mannetje als het vrouwtje zingen en dat ze sommige wandelaars wel eens durven achtervolgen? En waaraan dankt de boterbloem haar naam?

Wandeling

Afspraakplaats

Parking Steentjesbos
Aarschotsebaan 88 1910 Kampenhout België
Bekijk de locatie op de kaart
Vermijd de knip in de Blokstraat door om te rijden langs het rondpunt op de Bieststraat
Gratis tickets
Niet ledenprijs
€ 0,00
Ledenprijs
€ 0,00
Opgelet. Om de knip in de Blokstraat te vermijden rij je best via het rondpunt op de Bieststraat de Blokstraat in

Mark
Vermeulen
Wanneer
zo 26 mei 2024

Op deze wandeling laten we je ontdekken dat aan heel gewone planten en dieren vaak bijzondere verhalen en weetjes verbonden zijn. Kom met ons mee en laat je verrassen.

Gidsen: Else  & Sandra

Soorten