Landschapsfietstocht Zennevallei

Nog 18 plaatsen beschikbaar

Langs de dorpen, van het Dorent natuurgebied in Eppegem tot het Zennegat, meandert de Zenne prachtig door het landschap. De ligging aan het water speelde een grote rol bij het ontstaan en groeien van die Zennedorpen en aangrenzende landschappen....

Wandeling

Afspraakplaats

ANB Parking aan de hondenlosloopweide
Dorentstraat 5 1980 Eppegem België
Bekijk de locatie op de kaart
Gratis ticket
Niet ledenprijs
€ 0,00
Ledenprijs
€ 0,00

Mark
Vermeulen
Wanneer
zo 4 augustus 2024

Tijdens de tocht krijgen we zicht op weiden, hooilanden, akkers, beemden en bomenrijen ... , landschapselementen die bijdragen tot de instandhouding van de aanwezige fauna, flora en ... biodiversiteit.

Parallel verrijken we onze kennis over het rijke natuurlijk en historisch erfgoed in de Zennevallei.

Een zalige zomerfietstocht (ongeveer 30 km) en een interessante voormiddag is verzekerd.

Breng gerust je verrekijker mee.

Gidsen: Eugeen, Kris & Théo

Landschap