Geslaagde opendeurdag voor 5 jaar Natuurpunthuis

19 mei 2022
Lokaal nieuws

Op zondag 1 mei 2022 organiseerde de Beverse kern naar jaarlijkse gewoonte een opendeurdag in het Natuurpunthuis in Melsele. Maar dit jaar ging het om een speciale editie: het Natuurpunthuis bestaat namelijk 5 jaar. En dat hebben we gevierd!

Een 70-tal deelnemers fietsten langs verschillende mooie natuurgebieden in onze regio of wandelden in en rond het Molenbeekpark.

De winnaars van de fiets- en wandelzoektocht werden ondertussen verwittigd en kregen een mooie prijs. En Aline Heyninck won met onderstaande originele foto van haar fluitende jongens bij het Fluitenkruid de fotowedstrijd en het daarbij horende egelhuisje.

Dank aan alle deelnemers en aan alle vrijwilligers die hebben meegeholpen op de opendeurdag!

fluitende_jongens.jpeg

foto_opendeur_1.jpg