Rossana Bugini

25 jan 2024
Lokaal nieuws
Organisatie

Wil je vrijwilligerswerk doen bij Natuurpunt Gent, maar weet je niet goed wat er allemaal te beleven valt of bij wie je terechtkan? Op 24 maart organiseren we een beurs voor nieuwe kandidaat-vrijwilligers. Verschillende werkgroepen nemen je mee in hun werking en vertellen je wat je kunt betekenen. Ben je nog zoekende, dan zoeken wij graag mee op basis van jouw interesses, voorkeuren en talenten.

Tegelijk kun je die dag al eens proeven van de praktijk. Zo kun je bijvoorbeeld meehelpen bij het natuurbeheer of een natuurbelevingsactiviteit.

Iedereen is welkom!

Praktisch:

• Zondag 24 maart van 9.00 tot 13.00 uur
  • In en rond het Natuurcentrum Jan Hublé, Driepikkelstraat 32, 9030 Mariakerke (Gent)
  • Inschrijven is niet verplicht, maar is voor ons handig om de beurs concreter vorm te geven