A.S. Adventure

Geniet maximaal van de natuur met de juiste uitrusting! Als Natuurpuntlid krijg je 7% korting op een ruim aanbod van outdoorproducten bij A.S.Adventure.

Jouw ledenvoordeel

7% korting

Tip: het 'With love for Our Planet'-duurzaamheidskeurmerk vertelt je welke producten duurzaam zijn.

Je kan altijd rekenen op deskundig advies in de winkels en online om jouw buitenervaringen nóg beter te maken. Ontdek ook de leuke A.S.Adventure routes voor jong en oud.

Niet cumuleerbaar met andere acties. Korting op vertoon van je Natuurpuntlidkaart.

OP DEZE ARTIKELEN IS JE KORTING GELDIG

De korting is niet geldig op GoPro, GPS’en, sporthorloges. Deze korting is niet cumuleerbaar met andere promoties of kortingen. Korting op vertoon van Natuurpuntlidkaart en (gratis) Explore More lidkaart A.S.Adventure.

Nog geen lid?

Word lid en geniet van dit ledenvoordeel

Bekijk alle ledenvoordelen van Natuurpunt

Het Natuurpuntassortiment bij A.S.Adventure

Bij A.S.Adventure vind je een reeks producten die Natuurpunt warm aanbeveelt. Bij de aankoop van deze producten steun je Natuurpunt rechtstreeks: per verkocht product gaat er een bijdrage naar meer natuur.

GOEDGEKEURD DOOR NATUURPUNT

Het Natuurpuntassortiment bevat fleece truien, jassen, regenlaarzen, broeken … Kortom: alles voor een basisuitrusting tijdens een wandeling in de natuur. De boekenafdeling van A.S.Adventure biedt kwalitatieve veldgidsen en natuurboeken aan. Je vindt er ook een assortiment Kite verrekijkers waarmee je de natuur nog beter observeert.Het Natuurpuntassortiment en het volledige gamma Kite kijkers vind je in de webshop van A.S.Adventure en in alle verkooppunten van A.S.Adventure.

Wandelen is gezond!

Wist je al dat een wandeling een bijzonder krachtig medicijn is?
Bekijk dit filmpje van onze partner A.S.Adventure en laat je helemaal overtuigen!
Koop je wandeluitrusting bij A.S.Adventure en geniet 7% ledenkorting van Natuurpunt, en download daarna je gratis wandelplannetjes!

Natuurpunt en A.S. Adventure ontwikkelden samen 11 wandelroutes die garant staan voor uren wandelplezier en een fenomenale natuurervaring. Je kan ze hier ontdekken.

Word ook partner

Werk samen met Natuurpunt een actie uit voor de natuur.

Word nu ook partner