Plan je bezoek

2360 Oud-Turnhout
014-42 99 66
bc.deliereman@natuurpunt.be

Openingsuren

Alle dagen open van 13 tot 17 uur. Op zondag van 11 tot 18 uur.
Cafetaria: Ja
Natuurpunt Winkel: Ja

Bereikbaarheid

• Met de wagen: volg de bruine borden “natuurreservaat De Liereman” of de witte borden “Bezoekerscentrum” vanuit het centrum van Oud-Turnhout. Het bezoekerscentrum beschikt over een ruime parking. Route via Google maps
  • Met de fiets: vind je ons tussen knooppunt 61 en 62 van Fietskaart 1 van het Fietsknooppuntennetwerk Antwerpse Kempen. Het bezoekerscentrum is erkend als fietsvriendelijk. Zo vind je er een fietsherstelkoffer en een uitgebreide EHBO-koffer die op eenvoudig verzoek kan gebruikt worden.
  • Met de trein: Je kan aan het station van Turnhout een fiets huren. Er is een busdienst naar het centrum van Oud-Turnhout. Vandaar is het nog 2 km stappen tot aan het bezoekerscentrum.

’t Winkeltje

In het bezoekerscentrum vind je een winkeltje met lekkere streekproducten, Lieremanhoning, een uitgebreid assortiment aan (natuur)boeken, vogelvoer en vogelvoersystemen en veel meer. Ook voor kinderen zijn er leuke producten. Met je aankoop help je het leefgebied van kwetsbare soorten in stand te houden.

Waarom lid worden?