Help mee

lidworden_icoon.png

Word lid

Boortmeerbeek telt meer dan 450 gezinnen die lid zijn van Natuurpunt. Over heel Vlaanderen steunen 130.000 gezinnen Natuurpunt. Nog geen lid? Sluit je aan bij de grootste natuurfamilie en bescherm de natuur in Boortmeerbeek. Lid ben je al voor 38 euro per jaar en is geldig voor heel het gezin. Regel het eenvoudig online.

vrijwilliger_icoon.png

Word vrijwilliger

Natuurpunt draagt haar vrijwilligers op handen! Steek jij graag je handen uit de mouwen? Letterlijk of figuurlijk? Ontdek dan snel wat je voor de natuur kan betekenen!

Wil je Natuurpunt Boortmeerbeek helpen? Dat kan! Extra krachten zijn altijd welkom. Neem contact op met ons via [email protected]

sponsor_icoon.png

Word donateur

Natuurpunt is actief in bijna 500 aankoopprojecten in heel Vlaanderen en Brussel. Aankopen van grond blijft nog steeds de meest duurzameom de natuur te behouden.

Je kunt een gift doen voor een bepaald project of voor een bepaald natuurgebied. Giften vanaf 40 euro zijn fiscaal aftrekbaar.

Je kunt Natuurpunt steunen met een gift op rekeningnummer (IBAN) BE56 2930 2120 7588 – BIC  GEBABEBB. Wil je een specifiek natuurgebied steunen, vermeld dan zeker het projectnummer of de naam van het natuurgebied in je referentie. Giften kun je ook meteen online storten (klik op de links hieronder).

Voor de natuurgebieden in Boortmeerbeek:

donnateur_icoon.png

Word sponsor

Bedrijven en ondernemingen uit de regio kunnen Natuurpunt Boortmeerbeeek sponsoren.

Hoe?

• Evenementen ondersteunen

• Lidmaatschap voor het personeel aanbieden

• Daguitstap voor het personeel organiseren.

• Giften

Interesse? Neem contact met ons op via [email protected].