10x de mooiste vogelconcerto’s

Icoon - natuurgebied

Leve vogelzang!

De vroege ochtend is het mooiste moment van de dag om te genieten van onze rietzanger. Wij stellen je de ultieme zangvogel top-10 voor. Vroeg je bed uit, naar buiten en genieten van de dauw en een uitbundig concerto!

Gratis online cursus Tuinvogels in Vlaanderen

Gratis online cursus tuinvogels herkennen
NP

Geniet jij ook zo van die prachtige vogels in je tuin? En wil je meer weten over die gevederde passanten? Hoe meer je over weet, hoe meer plezier je beleeft tijdens het vogels kijken. Start vandaag met de gratis online cursus. In 10 boeiende lessen leer je alles over de meest voorkomende tuinvogels in Vlaanderen.

Elke week ontvang je één les per e-mail. Zo kan je de soorten die je in een les ontdekt ook rustig spotten in je tuin.

Ga meteen van start

Provincie Vlaams-Brabant

De Beemden

In dit zeer gevarieerd gebied met 7 verschillende biotopen kan je de rietgors, de fitis of de zwartkop horen.

Zwartkop - Waarnemingen - Yves Hoebeke
Waarnemingen.be - Yves Hoebeke