Nieuwe tarieven voor deelnemers bij Natuurpunt CVN - info voor vrijwilligers

Voor vrijwilligers
Vorming
Webmigratie

Vanaf 2021 werken we met twee nieuwe tarieven: een steuntarief en een sociaal tarief. Wie het steuntarief betaalt, zorgt er met een paar extra euro's dat iemand die het financieel minder breed heeft aan een verminderd tarief (het sociaal tarief) kan deelnemen. Een mooi gebaar om leren over natuur voor iedereen toegankelijk te maken!

Als deelnemer bij Natuurpunt CVN kan je kiezen uit volgende tarieven:

• Steuntarief:met een paar extra euro maak je onze activiteiten betaalbaar voor iedereen

• Standaardtarief: dekt de kosten van je cursus

• Ledentarief: als lid van Natuurpunt kan je genieten van een korting

• Sociaal tarief:voor wie het wat minder breed heeft. *

* Hiervoor voor baseren we ons op het systeem ‘Verhoogde tegemoetkoming voor gezondheidszorgen’, dit is richtinggevend, maar geen verplichting. We vragen geen attesten aan de mensen die kiezen voor het sociaal tarief. We rekenen hier op hun openheid en eerlijkheid. Hierop behouden we één uitzondering en dat is voor de cursus natuurgids. Hier houden we af en toe een neutrale steekproef.
Bij twijfel of iemand in aanmerking komt kan de organisator van de cursus beslissen.

Hoe zien de prijzen er vanaf 2021 uit?

Tarief

Prijs per dagdeel

Steuntarief

12 euro

Standaardtarief

10.5 euro

Ledentarief

9 euro

Sociaal tarief

5 euro

Voor de cursus Natuurgids gaan deze pas in vanaf september 2021, alle andere zijn van toepassing vanaf 1 januari 2021.

Jij organiseert een cursus en wil deze tarieven ook toepassen?

Als je inschrijvingen verlopen via de activiteitendatabank van Natuurpunt kan je deze verschillende tarieven toevoegen in je activiteit. Dat doe je in de achterkant van je activiteit via het tabblad ‘betaling’. Hoe je dit doet, kan je bekijken in deze mini-handleiding.