Eurabo

Het isoleren van je dak, muren of vloeren vormt de belangrijkste maatregel om je huis energiezuinig te maken en geld te besparen op de verwarmingsfactuur! Eurabo maakt per bestelling een mooi bedrag vrij voor de aankoop van bedreigde natuur.

Jouw ledenvoordeel

Als lid van Natuurpunt krijg je 10% korting bij aankoop van Steico Flex FSC ® houtwolisolatie, Isocor kurkisolatie en Pro Clima luchtdichtingsmaterialen. Voor bestellingen via onze webshop kunt ook ú van korting op deze materialen genieten door in het veld 'opmerkingen' uw lidnummer toe te voegen.

Nog geen lid?

Word lid en geniet van dit ledenvoordeel

Bekijk alle ledenvoordelen van Natuurpunt

Beter isoleren met natuurlijke materialen

Met een goede isolatie van je huis kan je verwarmingsfactuur tot 30% dalen. Tegelijk draag je bij aan de strijd tegen de klimaatopwarming.

Natuurlijke isolatiematerialen zoals houtwol en kurk beschikken over superieure technische kwaliteiten. Hierdoor verbetert het thermisch en akoestisch comfort van je woning in zomer én winter, en draag je bij tot een gezond binnenklimaat.

Bovendien zijn bio-ecologische isolatiematerialen vlot verwerkbaar, zonder kans op huidirritatie.

Isoleren voor meer natuur

eurabo corticaquinta

Eurabo

Houtwolisolatie is een uitermate milieuvriendelijk materiaal. De basisgrondstof bestaat uit FSC-gecertificeerd houtvezels afkomstig uit duurzaam beheerde bossen. De grondstof is nagroeibaar, recycleerbaar en draagt bij tot een positieve CO2-balans. Het FSC®-label van Steico Flex FSC houtwolisolatie staat ook garant voor de herkomst uit verantwoord bosbeheer. Geëxpandeerde kurkisolatie is door zijn vochtongevoeligheid en drukvastheid toepasbaar in vloeren, muren, platte en hellende daken. De productie van kurkisolatie gebeurt zeer kleinschalig op basis van 100% natuurlijke grondstoffen, die geoogst worden met respect voor de unieke biodiversiteit van de Kurkeikbossen.

Bovendien maakt Eurabo per bestelling ook een bedrag vrij dat Natuurpunt besteedt aan de aankoop en herstelling van natuur. Wie via Natuurpunt natuurlijke isolatie plaatst, bespaart niet alleen op energiekosten, maar doet een goede zaak voor milieu en natuur.

Bij Eurabo kan je als zelfbouwer terecht voor technisch advies over de plaatsing en materialen voor dakisolatie. Eurabo organiseert ook opleidingen voor zelfbouwers om je dak correct te leren isoleren. Meer info en inschrijving via http://www.eurabo.be/nl/opleidingen.

Bestel online bij Eurabo via www.eurabo.be, tel. 055-23 51 40 of via mail: [email protected]

Word ook partner

Werk samen met Natuurpunt een actie uit voor de natuur.

Word nu ook partner