Natuur. 2023-4 Winter

Natuur. is het gratis ledenmagazine van Natuurpunt en verschijnt 4 keer per jaar.

Thema van dit nummer: Sporen

Type publicatie
Magazine
Natuur.

Een editie helemaal in het nieuw,

De oplettende lezer zag het misschien al: voortaan gaat jullie Natuurpuntmagazine verder onder een nieuwe naam. ‘Natuur.’ vat fijntjes samen wat de nieuwe versie van het tijdschrift wil verwezenlijken: jullie verbinden met Natuurpunt, en met de natuur in het algemeen. Daarvoor kregen zowel vorm als inhoud een grondige update. Dat het tijdschrift vooral voor zichzelf mag spreken en dat jullie vooral zelf mogen oordelen, maar wij hebben alvast het idee wat we op een goed spoor zitten. En laat ‘sporen’ nu net het thema zijn van dit nummer. Heerlijk toch als dingen samenvallen.

Spoorslags naar deze interessante artikels:

• Dossier: inleiding tot het spoorzoeken
  • Natuurpunt laat de Bosbeekvallei weer bruisen en bufferen
  • Interview met Maurice Hoffmann (ex-INBO) over het Vlaamse natuurbeleid

Verder lezen? Download de digitale versie van ons ledenmagazine.

Wil je Natuur. ook 4x per jaar ontvangen in de brievenbus? Word lid!