Haal je Fiets- & Wandelgids in huis

Fiets- en wandelgids Natuurpunt
np

In de exclusieve Fiets- & Wandelgids van Natuurpunt vind je de mooiste fiets- en wandeltochten in Vlaanderen. Aangevuld met informatie over de streek, tips om te overnachten en info over andere natuurgebieden in de buurt. Daarnaast vind je leuke ideeën om eropuit te trekken met de kinderen. Je krijgt voldoende ideeën om de natuur ten volle te beleven. Dankzij het handige pocket-formaat kan je de gids makkelijk meenemen op je tocht.

Zo ontvang je jouw Fiets- & Wandelgids

Word lid

Wil je onze wandelgids ontvangen? Sluit je aan bij de grootste natuurfamilie van Vlaanderen en ontvang hem in je welkomstpakket! Als lid zorg je samen met duizenden andere leden en vrijwilligers voor meer natuur in je buurt.

WORD LID EN ONTVANG JOUW GIDS

Ben je al lid?

Als lid ontving je een Fiets- & Wandelgids in je welkomstpakket. Wil je de nieuwste versie van de gids ontvangen dan kan je deze voor slechts 5 euro aankopen in de Natuurpunt Winkel met een eenmalige kortingscode.

VRAAG HIER JE KORTINGSCODE AAN

Fiets en wandelgids Natuurpunt