Week van het Water - Informatieve wandeling 'Dealen met water!'

Gestart

Van 22 tot 31 maart is het Week van het Water. We hebben een leuk programma samengesteld dat volledig in het teken van water staat....

Wandeling

Afspraakplaats

Scoutsrally
Rallylaan 3 3910 Pelt België
Bekijk de locatie op de kaart
Gratis ticket
Niet ledenprijs
€ 0,00
Ledenprijs
€ 0,00

Begindatum za 16 maart 2024 - 00:00 tot 23:59

Einddatum zo 14 april 2024 - 23:59 tot 23:59

De belevingstocht 'Dealen met water!' bestaat uit 10 informatieborden met bijhorende ludieke podcasts en een opdrachtenboekje. De tocht informeert over droogte en wateroverlast in Vlaanderen en ver daarbuiten.

Deze wandeling kan op eigen initiatief gemaakt worden (start al op 16 maart en loopt tot 14 april), en is zeer geschikt als een familiewandeling. De tocht zal een kleine 8 km bedragen.

Start- en aankomstplaats is de scoutsrally in Pelt. Informatie is ter plekke te krijgen.

Hiervoor is dus geen inschrijving vereist!

Natuurgebied

Natuurbeleving