Natuurpunt Leuven zkt. collega-vrijwilligers

30 nov 2022
Lokaal nieuws
Organisatie

Ons areaal natuur in Leuven blijft groeien. Daarom zijn wij altijd op zoek naar leuke en gemotiveerde mensen om er samen met ons als vrijwilliger deze natuur de beste zorgen te bieden.

Daar komen veel verschillende dingen bij kijken. Onze filosofie is dat iedereen als vrijwilliger kan bijdragen aan de onderwerpen en op de manier die hem/haar het beste liggen. We hebben verschillende vrijwilligersvacatures:

• Wil je mee de nieuwe en bestaande gebieden beheren? Het beheerteam van een natuurgebied komt elke maand een halve dag samen om in het natuurgebied te werken (snoeien, maaisel opruimen, …) en te genieten van het gebied en de bijzondere soorten die er te ontdekken zijn. Er is geen verplichting om elke keer aanwezig te zijn. Kom dus gerust eens proeven of natuurbeheer iets voor jou is! Je vindt de data van de werkdagen online in onze agenda.

• Is fysiek werk in de natuur niets voor jou? Meehelpen kan ook door af en toe een cake te bakken voor de beheervrijwilligers of redactioneel werk te verrichten voor onze communicatie zoals deze nieuwsbrief.

• Ben je een echt sociaal beest en zit organiseren in je bloed? We zijn ook op zoek naar mensen die willen bijspringen in ons bestaand organisatieteam als we een event, receptie, mailing, eetfestijn of startdag plannen. Of organiseer jij voor ons een quiz?

Interesse? Stuur een mailtje naar [email protected]!

Wil je meer info of weten wat we nog meer doen? Noteer dan ook al zeker onze jaarlijkse startdag op 5 februari in je agenda!