Nieuwe vrijwilligersploeg op zaterdag in Landschap De Liereman

25 aug 2022
Lokaal nieuws
Natuurbeheer

Breng je graag tijd door in de natuur? Wil je kennis maken met vrijwilligerswerk in een natuurgebied? Kan je hiervoor in de week geen tijd vrijmaken? Goed nieuws! Vanaf 3 september zal er ook op zaterdag om de twee weken van 9.30 tot 12.00 uur een vrijwilligersploeg op pad gaan in het natuurgebied voor kleine en grotere klusjes. Jens (32) nam dit initiatief en zal de ploeg ook mee aansturen.

"Ik was op zoek naar een nuttige bezigheid in de natuur. Ondertussen ben ik al zes maanden actief in het natuurgebied. Je wordt met open armen ontvangen en er hangt een gemoedelijke sfeer. Ik vind het zalig om na het werk samen ergens op terug te kijken en te kunnen zeggen 'Amai, dat hebben wij gedaan!'."

Heb jij in het weekend soms wat vrije tijd over die je nuttig wil besteden? Dan is dit je kans! Contacteer [email protected]. Hij nodigt je graag uit voor een kennismakingsgesprek. Eerst even testen? Kom op 3 september eens proeven van beheerwerk tijdens onze open natuurwerkdag. Breng gerust vrienden of familie mee! Klik hier om je in te schrijven.