Startdag op 9 maart

1 feb 2024
Lokaal nieuws
Startdag

Blokkeer alvast zaterdag 9 maart in je agenda en kom naar onze jaarlijkse Startdag. Vanaf 14u is iedereen welkom om samen met andere sympathisanten en leden van Natuurpunt Leuven in De Nomade, het voormalige gemeentehuis van Kessel-Lo in het Heuvelhofpark, te genieten van een goed gevuld programma.

Traditiegetrouw beginnen we met geleide wandelingen naar het idyllische Vlierbeek vlakbij. Na afloop worden we verwend met een drankje en een hapje. Terug in De Nomade blikken we tijdens onze Algemene Vergadering terug op de verwezenlijkingen van vorig jaar en doen we uit de doeken wat er in 2024 op stapel staat. Een ideale manier om ons en onze werking te leren kennen dus.

Overweeg je om ons vrijwilligersteam te vervoegen? Graag, iedereen is welkom! Er zijn altijd helpende handen nodig, je vindt vast wel je gading. Tijdens de Startdag kom je alles te weten over de vele mogelijkheden die er zijn om samen de Leuvense natuur te versterken.

Concreet ziet het programma er als volgt uit:

Startdag Natuurpunt Leuven, zaterdag 9 maart, oud gemeentehuis Kessel-Lo (Heuvelhofpark):

• 14u-14u30: start geleide wandelingen; na afloop onthaal met hapje en drankje
  • 16u15: start van de algemene vergadering (jaarverslagje, vooruitkijken, vragen, ...)
  • 17u15: workshop: wat is jouw favoriete natuur, focus op diversiteit
  • 17u45: napraten met soep en brood