Vrijwilligers gezocht voor een gloednieuwe wandelclub voor genieters!

30 mrt 2022
Lokaal nieuws
Organisatie

Neen, niet het zoveelste gezelschap dat babbelend en naar beneden starend de natuur intrekt, maar wel een club van natuurliefhebbers met oog en oor voor alles wat groeit, bloeit, vliegt en kruipt en bereid zijn hun kennis te delen met anderen. Geen kilometervreters maar rustige nieuwsgierigen met een interesse voor alles wat de natuur ons te bieden heeft. Klinkt dat als muziek in de oren?

Duid dan vrijdag 22 april met stip aan in je agenda! Initiatiefnemers Gina en Monica blazen verzamelen om 13u30 aan café In Den Rozenkrans in de abdij van Vlierbeek. Daar wacht je een gegidste wandeling (ong. 3 km) onder leiding van Willem Laermans, co-voorzitter van Natuurpunt Leuven. Achteraf maken we onder het genot van een drankje plannen voor de toekomst met wie mee zijn of haar schouders wil zetten onder dit gloednieuwe wandelproject. Niet te missen!

wandelen_2.jpg