Natuurpunt Asse in 2023

29 jan 2024
Lokaal nieuws
Organisatie

Naar aanleiding van de algemene vergadering en het ledenfeest, is er een overzicht gemaakt van alle activiteiten georganiseerd door Natuurpunt Asse in de loop van 2023.

Dit overzicht, aangevuld met een aantal prachtige foto's genomen door leden van onze afdeling, kan je bekijken via deze link.

Hierbij willen we nogmaals de organisatoren bedanken voor hun inzet en natuurlijk ook de deelnemers voor hun aanwezigheid, We hopen iedereen ook dit jaar even talrijk terug te zien.

Een voorlopig overzicht van de activiteiten gepland voor 2024 vind je alvast in de folder hieronder.
Hou echter zeker ook onze website, onze Facebook-pagina en de maandelijks nieuwsbrief in de gaten voor updates en nieuwe activiteiten.

Voor de verdere uitbouw en beheer van onze natuurgebieden zijn we trouwens nog steeds op zoek naar personen die zich willen engageren om samen met de beheerder en andere vrijwilligers aan de slag te gaan.
Ben je een echte natuurliefhebber, steek je graag de handen uit de mouwen of wil je graag je kennissenkring verruimen en aansluiten bij het beheerteam, laat dan zeker iets weten door te mailen naar [email protected].