natuur.corner

Natuurpunt.corner

15 nov 2023
Lokaal nieuws
Organisatie

Tot in de kleinste hoekjes volgestouwd met leuke en duurzame producten is onze Natuurpunt-corner helemaal klaar voor het eindejaar.

Je vindt er leuke cadeaus voor iedereen! Vogelvoer en -attributen, nestkastjes, boeken, schriftjes, brillendozen met natuurprints, sleutelhangers, de Natuurpuntagenda, de Meetjeslandkalender, …

Ook boeken rond het thema natuur ontbreken niet in onze collectie: wat denk je van het boek “De Meetjeslandse Bossen”? De jonge en minder jonge avonturiers vinden er zoals altijd een ruime keuze aan onder andere puzzels en spelletjes, nestkastjes om zelf te bouwen, een kompas, hoofdzaklampen, knuffels, zoekkaarten, insectenkijkers, pinnen van je lievelingsdier, stempelsets,… Gegarandeerd uren spelplezier en alles om erop uit te trekken in veld en bos!

Je vindt er ook een ruim aanbod aan nestkasten, vogelvoer, waterschaaltjes,... In de winter vinden volgels een pak minder voedsel, terwijl ze nu juist extra veel energie nodig hebben om hun lichaamstemperatuur op peil te houden.

Maak je geschenk nog persoonlijker en combineer het met wat lekkers of een eerlijk cadeautje uit  de Wereldwinkel. De vrijwilligers aan de kassa pakken het met veel liefde en toewijding in.

Door je aankoop steun je onze lokale werking. Zo kunnen we verder investeren in bosuitbreiding, beheerwerken, aankoop nieuwe gebieden, activiteiten organiseren, …. Kortom, zorg dragen voor de natuur in onze buurt.

Je vindt de natuur.corner in Wereldwinkel Aalter.

OPENINGSUREN

woensdag
9:00 - 12:00
14:00 - 17:30
vrijdag
14:00 - 18:30
zaterdag
9:00 - 12:00
14:00 - 17:30

EXTRA OPEN IN DECEMBER 2023

Zondag 17 december: 14 tot 17.30u.
Donderdagen 21 & 28 december: 14 tot 17.30u.
Zondagen 24 & 31 december: 10 tot 13u.