Algemene vergadering

9 dec 2023
Lokaal nieuws

Alle leden zijn van harte welkom op onze jaarlijkse algemene vergadering samen met hun partner, familie of vrienden.

Het jaar 2023 was een bewogen jaar. In juni verloren wij onze voorzitter en vriend Stefaan Brinkman. Zijn overlijden heeft ons diep getroffen en hij laat een grote leegte na.  Als nieuwe voorzitster bewonder ik de manier waarop hij de natuurwaarden in Knokke-Heist altijd is blijven verdedigen en beschermen. Onze enthousiaste groep vrijwilligers gaat op deze weg verder.

En, zoals in veel verenigingen, hebben ook wij nood aan nieuwe vrijwilligers. Daarom lanceren wij een oproep om ons te komen helpen. Vrijwilliger zijn is niet altijd "werken"! Het is vooral genieten, plezier maken en sociaal contact hebben.

Wanneer? vrijdag 23 februari 2024 vanaf 19u30

Waar? Margaretazaal, Maurice Lippensplein 1a, 8300 Knokke-Heist.

Programma:

- 19u30 - 20u00: onthaal en aperitief aangeboden door het bestuur
- 20u00 - 20u30: jaarverslag en financieel verslag
- 20u30 – 21u00: heerlijke hapjes van ons fantastisch culinair team
- 21u00 – 21u30: oproep nieuwe vrijwilligers en verkiezing nieuw bestuur
- 21u30 – 22u30: "het mysterieuze Lapscheure" en "realisaties in Park 58"

Inschrijven kan tot 10 februari 2024 via Optie
Activiteit : Algemene ledenvergadering Natuurpunt Knokke-Heist 2024
(met de muis klikken op bovenstaande onderlijnde tekst en je komt op de juiste pagina.
Via de inschrijvingsknop kun je dan jezelf en anderen inschrijven.
De pagina per deelnemer opnieuw invullen. Als je dus met meerdere personen komt, kun je na inschrijving van jezelf, anderen inschrijven door opnieuw de knop te gebruiken en op de betrokken pagina je eigen naam te vervangen door de naam van de andere deelnemer.
Je krijgt een inschrijvingsmail per betrokken deelnemer.

Wilt u zich als vrijwilliger bij ons aansluiten? Geef ons dan vooraf een seintje. Wij verwelkomen elke nieuwe aanwinst met open armen.

Catherine Matthys
Voorzitster Natuurpunt Knokke-Heist